Dana, 9. rujna započelo je novo poglavlje u svijetu krovnih rješenja: lansiran je swissporTON, koji obuhvaća sve keramičke crijepove koje proizvode poznate tvrtke CREATON South-East Europe i CREATON Polska, zajedno s pripadajućim priborom.
Ova strateška prekretnica integrira CREATON-ovu130-godišnju tradiciju u proizvodnji crijepova i gotovo tri desetljeća iskustva dviju spomenutih regionalnih tvrtki u portfelj swisspor Grupe, stvarajući snažniju osnovu za suvremenu arhitekturu.
swissporTON – premium keramički crijepovi za graditelje i investitore
Asortiman modela swissporTON dizajniran je kako bi savršeno ispunio očekivanja investitora, krovopokrivača i arhitekata. Linija keramičkih crijepova istodobno je osmišljena da predstavlja trajnost, estetiku i vrhunsku kvalitetu.
U asortimanu se nalaze dobro poznati modeli SIMPLA, KODA, TITANIA, BALANCE, RAPIDO i NOMINA, kao i vučeni utoreni crijepovi poput KLASSIK Lenti, HORTOBÁGY, RÓNA i novi model CASTA.
Ono što ostaje nepromijenjeno
Keramički crijepovi i dalje se izrađuju od iste visokokvalitetne osnovne sirovine, uz istu stručnost i pažnju koja je do sada definirala brend.
• Pouzdana, premium kvaliteta
• Personalizirana stručna podrška
• Predanost održivosti i stvaranju dugoročne vrijednosti
Prednosti za sve sudionike na tržištu
swissporTON proizvodi predstavljaju istodobno sigurnost i napredak. Asortiman ostaje tržišno orijentiran i visokokvalitetan, sada dopunjen inovativnim izolacijskim i energetskim rješenjima tvrtke swisspor. Osim toga, prošireni portfelj proizvoda omogućuje snažniju stručnu podršku, učinkovitiju tehničku asistenciju i jednostavniju suradnju, dok vam provjereni i pouzdani tim ostaje na raspolaganju.
swissporTON – simbol švicarske kvalitete
Naziv swissporTON istodobno čuva višedesetljetno naslijeđe CREATON-a i izražava pripadnost grupi swisspor. Keramički crijepovi tako postaju simbol švicarske kvalitete, dizajna i trajnosti, dok kao dio kompletnog portfelja tvrtke swisspor nude sveobuhvatno rješenje za građevinsku industriju.
Lansiranje novog brenda
Istodobno s predstavljanjem brenda, ažurirane su internetske stranice i profili na društvenim mrežama, a pokrenuta je i reklamna kampanja namijenjena krovopokrivačima, arhitektima i privatnim graditeljima. U tijeku je osvježavanje vizualnog identiteta prodajnih mjesta i pripremljen je sveobuhvatan paket promotivnih materijala.
Pogled u budućnost
Pod brendom swissporTON, investitori, arhitekti i stručnjaci za krovove i dalje mogu očekivati pouzdana, trajna i estetski privlačna krovna rješenja – zajednički oblikujući domove budućnosti.